Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Повернення товару здійснюється протягом 14 днів. Для обміну або повернення нових товарів або товарів які були у використанні необхідно переконатися, що: - відсутні подряпини, потертості, відколи, а програмне забезпечення не змінювалося; - у наявності весь комплект товару та збережена цілісність упаковки; - всі ярлики та заводське маркування збережені. Обміняти чи повернути можна надіславши товар Новою Поштою. Товар необхідно упакувати в коробку та відправити на адресу: м.Дніпро, Нова пошта відділення №34, отримувач - Брагар Євген Олександрович, тел. +380968225846. Перед відправкою необхідно зателефонувати менеджеру за тел. +380968225846 щоб погодити деталі, або написати листа на нашу електронну адресу tvoe.dp.ua@gmail.com В листі необхідно вказати такі дані: номер замовлення, дату замовлення, прізвище та ім’я клієнта, назву товару який хочете повернути чи обміняти, детально описати причину повернення чи обміну, додати фото чи відео матеріали. Отримання посилок повернення відбувається з понеділка по п’ятницю. Після отримання товару від вас нашим магазином, товар буде відправлено на діагностику до нашого сервісного центру та перевірено фахівцями. Термін проведення діагностики до 5(п’яти) робочих днів, з моменту отримання товару від вас на пошті. Після перевірки ми обміняємо товар або повернемо гроші на вашу банківську картку протягом 3(трьох) банківських днів. Всі затрати на транспортування посилки несе наш магазин! Клієнту не потрібно платити ніяких додаткових витрат!Якщо у вас виникли запитання щодо повернення товару зверніться за консультацією до наших фахівців. Відмовою у поверненні чи обміну нових товарів або товарів які були у використанні може бути наступне: -Минуло більше 14 днів з дня отримання товару покупцем -На товарі відсутні подряпини, потертості, відколи, а програмне забезпечення не змінювалося -У наявності весь комплект товару та збережена цілісність упаковки -Всі ярлики та заводське маркування збережені -Не дотримання умов експлуатації товару вказаних в інструкції з єксплуатації.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.